Länkskafferiet Onsdag

1. Kitsch eller konst?
Ja jag erkänner, jag är svag för Paulo Coelho och kan inte bestämma mig för om hans böcker är ren kitsch eller livsvisdom, litteratur är det nog inte. Här är Paulo´s blogg och jag överlåter till läsaren att avgöra själv.
2. Livslångt lärande och utbildningspolitik
TCO håller en konferens på detta tema idag i Stockholm. Konferensen går att följa på taggarna #TCOutb #utbpol på twitter.
3. Den som vill ha andra perspektiv kan följa denna symbol, U̶̲̥̅̊ på twitter där den ligger högst upp trendlistan för Nigeria. Andra perspektiv garanteras!
mer kommer senare idag…

Om Daniel stintzing

Reflektioner kring historien och samtiden. Jag, Daniel Stintzing är journalist och bosatt i Skarpnäck utanför Stockholm
Det här inlägget postades i Länkar, twitter, Utbildning och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

