Äntligen en ny Mac Book Pro har kommit

Arbetsredskap

En ny dator, en fetisch

Jag tillhör den förkättrade Macsekten som härjar över hela världen. Jag konverterade för fem år sedan när min PC sunkade ihop och blev instabil. Därför är det med stor glädje som jag hör att det kommit en ny modell av Mac Book Pro. Webbsidan Technobuffalo har en utförlig artikel och jämförelse med tidigare modeller.

Om Daniel stintzing

Reflektioner kring historien och samtiden. Jag, Daniel Stintzing är journalist och bosatt i Skarpnäck utanför Stockholm
Det här inlägget postades i Mac, Recension och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

