På vandring

Försöker att skapa ett sammanhang, har redan glömt om taggen var #100blogg eller #blogg100 
Det känns som om jag har gett mig ut på en lång vandring. Längtar efter att få vandra i Spanien 
Igen. Både 2011 och 2012 så vandrade jag pilgrimsleden, Camino Frances i mars. Det var vackra
dagar på flykt från ett kallt och vintrigt Sverige. 
Att vandra är att möta landskapet och sig själv i en speciell form av tidlöshet. Vi hämtar kraft på
olika sätt, våra kroppar tål och mår bra under olika förhållanden. Att vandra Camino var ett sätt
att återfinna det som gjorde att jag mådde bra.

Om Daniel stintzing

Reflektioner kring historien och samtiden. Jag, Daniel Stintzing är journalist och bosatt i Skarpnäck utanför Stockholm
Det här inlägget postades i #blogg100, Camino och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

