Didaktik och annat kul

Den här våren är fylld av möten
för att planera kurser tillsammans med andra kunninga
inom olika specialområden som LinkedIn, Pinterest
samt Content marketing. 
Normalt brukar jag skriva om detta i företagets blogg,
Ordbilda men eftersom detta är min personlig sida
där jag skriver om saker som ligger mig varmt om
hjärtat tyckte jag att det var ett bra tillfälle. 
Det handlar om att samordna vad vi säger och 
se till att våra kurser/ seminarier får en bra rytm.

Om Daniel stintzing

Reflektioner kring historien och samtiden. Jag, Daniel Stintzing är journalist och bosatt i Skarpnäck utanför Stockholm
Det här inlägget postades i #blogg100, sociala medier och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

