Tystnadens torn

crmhandbok_340b_v1a

Det är fredag eftermiddag och de första stegen har tagits för att bättre kunna arbeta med olika former marknadsföring.
De närmaste veckorna kommer jag att läsa böcker såsom

Corporate Communications, Convention, Complexity and Critique av Lars Thøger Christensen, Mette Morsing och George Cheney

Why it sells, Decoding the Meanings of Brand names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys av Marcel Danesi

Annonser

Om Daniel stintzing

Reflektioner kring historien och samtiden. Jag, Daniel Stintzing är journalist och bosatt i Skarpnäck utanför Stockholm
Det här inlägget postades i Ordbilda, sociala medier och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s